Helista meile:
Telefon / WhatsApp / Viber: +372 5555 5777

Tasuta kohaletoimetamine üle maailma kõikidele üle 300 euro tellimustele!

Müügitingimused

Käesolevad müügitingimused kehtivad kauba ostmisel veebipoest.

Tasumata tellimused tühistatakse 24 tunni jooksul pärast tellimuse esitamist.
Müügitingimused reguleerivad õigussuhteid , mis tekivad OÜ INTERMOBILE (edaspidi müüja) ja
füüsilise isiku (edaspidi Klient) vahel veebipoest kauba ostmisel.
Müüjal on õigus müügitingimusi ühepoolselt muuta ja täiendada, avaldades uued müügitingimused
veebiaadressil A-B.EE
Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist müügitingimused salvestada, printida ja vajaduse korral
taasesitada.
Klient nõustub veebipoest tellimuse kinnitamisega müügitingimustega.

Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on esitatud kaupade juures. Hinnale
lisandub kauba kättetoimetamise kulu (edaspidi transporditasu).

Transporditasu sõltub kliendi valitud kauba kättetoimetamise viisist ja sihtkohast. Transporditasu
kuvatakse tellimuse esitamisel enne ostu kinnitamist ja ostu eest tasumist. Tooteinfo kuvatakse veebipoes
kohe toote juures.

Transporditasu lisandub ostetavate toodete koguhinnale vastavalt kliendi poolt valitud kauba
kättetoimetamise viisile. Kui ostu kogusumma ületab 300 eurot, on kauba kättetoimetamine tasuta. Kui
tellimus on esitatud enne veebipoe hindade või tingimuste muutumist, kehtivad sellele tellimusele
ostutehingu tegemise ajal kehtinud hinnad. Hinnad kehtivad 24 tundi alates tellimuse esitamisest.

Tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Täitke vajalikud väljad ja valige
sobiv transpordiviis – pakiautomaat, postkontor või transport kliendi poolt
näidatud sihtkohta (aadressile). Peale seda kuvatakse ekraanile tellimuse
kogumaksumus, mille eest saab tasuda kas pangalingi kaudu või
krediitkaardiga.

Leping jõustub hetkel, mil tasutav summa laekub veebipoe pangakontole.
Tooted on saadaval kuni kaupa jätkub. Veebipoel on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei
ole võimalik tarnida seoses kauba laost otsasaamisega või muul põhjusel.
Tagastame kauba ostuhinna koos transporditasuga viivitamatult, hiljemalt 7 tööpäeva jooksul pärast
vastava olukorra ilmnemist.
Sõltuvalt makseviisist võib laekumineaega võtta kuni 7 tööpäeva.
Veebipoes esitatud tellimusi töödeldakse müüja poolt tööpäevadel kell 09:00 kuni 17:00.
• Kaup saadetakse Müüja poolt kas pakiautomaatidesse, väljastuspunkti või toimetatakse kliendile
kätte tema poolt valitud aadressile.

Tellimuse täitmiseks komplekteerib Müüja tellitud kauba ja edastab selle kullerile, Omniva OÜ-le, DPD
Eesti AS-le või Itella Estonia OÜ-le transpordiks.

Tellitud kaup jõuab üldjuhul kliendi poolt määratud sihtkohta 2–7 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu
jõustumist, st päevast, mil tellimuse eest maksmisele kuuluv summa on laekunud veebipoe
pangakontole.

Palume arvestada, et kampaaniate ajal võib tarneaeg paari tööpäeva võrra pikeneda.

Müüjal on õigus erandjuhtudel kaup kätte toimetada kuni 45 päeva jooksul, millest teavitatakse klienti e-
posti teel.

Kui tellitud kaubapakk jõuab pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile
SMS-teavitus koos pakiautomaadi uksekoodiga. Uksekood tuleb sisestada pakiautomaati, misjärel
avaneb kapiuks, kus on saadetud kaubapakk. Pakile on võimalik järele minna 7 päeva jooksul alates selle
jõudmisest pakiautomaati.
Kui tellitud kaubapakk jõuab väljastuspunkti, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile
SMS-teavitus paki triipkoodiga. Paki kättesaamiseks on vaja väljastuspunktis esitada isikut tõendav
dokument ja SMS teel saadud paki triipkood. Pakile on võimalik järele minna 7 päeva jooksul alates
selle jõudmisest postkontorisse.
Kui tellitud kaup ületab Smartposti pakiautomaadi suurima pakikapi mõõtu 60 cm * 36 cm * 60 cm,
transporditakse kaup kliendile Itella kulleriga ilma lisatasu võtmata.

Pärast kaubapaki kättesaamist on kliendil õigus veebipoega sõlmitud
lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Tagastatav kaup tuleb pakendada hoolikalt, vältimaks võimalikke transpordis tekkivaid vigastusi.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik
kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks
füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada
tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Ümbervahetatav või tagastatav ese ei tohi olla
kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik
originaaletiketid. Tagastada ei saa avatud pakendiga kosmeetikat, parfüüme ja pesu.
Kauba tagastamiseks peate saatma Müüjale taganemise avalduse 14 päeva jooksul pärast kauba
kättesaamist e-mailile info@a/b.ee
Klient tasub kauba tagastamisega seotud kulud, välja arvatud juhtudel, kui tagastamise põhjuseks on fakt,
et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt vale või defektiga toode).
Klient peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemise avalduse tegemist või esitama tõendi, et
andis sellise perioodi jooksul vedajale kauba üle.
Korrektselt tagastatud kaupade eest, mis on terved ja rikkumata originaalpakendis, kanname kliendile
ostusumma, proportsionaalse osa transpordile kulunud tasust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui
14 kalendripäeva jooksul meie poolt tagastatud kauba saamisest
Veebipoel on õigus keelduda tagasimakse tegemisest enne kõigi tagastatavate kaupade kättesaamist või
enne, kui klient esitab tõendi kauba tagastamise kohta – olenevalt sellest, kumb leiab aset enne.
Kui klient on valinud kauba tagastamiseks muu transpordiviisi kui veebipoe pakutav kõige odavam
tavapärane transpordiviis, ei ole müüjal kohustust kliendile hüvitada summat, mis tavapärase
transporditasu ületab.
Veebipoel on õigus müügist taganeda ja nõuda kliendilt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes on
eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Lepingust taganemiseks loetakse juhud, kus klient ei lähe 7 kalendripäeva jooksul kaubale postkontorisse
järele või ei võta kaupa pakiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul välja. Seejärel tagastab
transporditeenuse pakkuja kauba müüjale ning müüja informeerib klienti e-posti teel kauba tagasi
saabumisest. Täidetud tagastusavalduse alusel tagastab müüja kauba eest tasutud summa kliendi
avalduses märgitud pangakontole 14 kalendripäeva jooksul, alates avalduse laekumisest.

Kui kliendile müüdud kaup ei vasta lepingutingimustele või sellel esinevad
defektid juba kauba üleandmise ajal ja need ilmnevad kahe aasta jooksul
pärast kliendile kauba üleandmist, vastutab veebipood kauba
mittevastavuse eest. Defektse kauba välja vahetamise korral e-poe poolt,
algab kliendi jaoks alates uueb kauba kohaletoimetamisest uus kahe
aastane garantiiperiood.

01.01.2022 alates tellitavad kaubad. Sellest esimese kaheteistkümne kuu jooksul kauba üleandmisest
tellijale eeldatakse, et defekt oli olemas juba kauba üleandmise ajal.
Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Enne 01.01.2022 tellitavad kaubad. Sellest esimese kuue kuu jooksul kauba üleandmisest tellijale
eeldatakse, et defekt oli olemas juba kauba üleandmise ajal.
Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Kliendil on õigus kahe kuu jooksul alates kauba mittevastavuse avastamisest teavitada sellest veebipoodi
e-posti või telefoni teel ja esitama pretensiooni. Veebipood ei vastuta defektide eest, mis tekivad kaubal
pärast kauba kliendile üleandmist.
Kui veebipoest ostetud kaubal on defekte, mille eest vastutab veebipood, parandab või asendab
veebipood sellise kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab veebipood kliendile
kõik müügilepingust tulenevad maksed.
Veebipood vastab kliendi kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva
jooksul alates kliendilt kaebuse saamisest.
Müüja ei vastuta kadude või viivituste eest, mis on põhjustatud vääramatu jõu asjaoludest ning mida ei
olnud võimalik ette näha.

Müüja kasutab tellimuse töötlemiseks ja kliendile kauba saatmiseks, so
lepingu täitmiseks ja vajadusel temaga kontakteerumiseks ainult neid
isikuandmeid, mille klient on sisestanud meie andmebaasi (nimi,
telefoninumber, aadress, e-post, pangakonto number.

Kliendi teenindamiseks ja lepingu täitmiseks võib Müüja avaldada kliendi isikuandmeid kolmandale
osapoolele, kes osutab Müüjale teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet
konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks on näiteks transpordifirmat, kelle ülesanneteks on Müüja
poolt müüdavate kaupade transport.
isikuandmete kogumine võib toimuda kontaktandmete (sh nimi, isikukood, postiaadress, telefoninumber,
e-posti aadress, eelistatud kontakteerumisviis) esitamisel Müüja veebisaidil või mujal (näit. kauplustes
või esindustes); veebisaidi kasutamisel kliendi kontoinfost või küpsiste (cookies) kaudu, kui küpsiseid
kasutatakse; ostu või tellimuse sooritamisel Müüja müügipunktides või veebilehtedel isiku
kontaktandmete või ostueelistusi puudutavate andmete talletamisel.
Müüja kohustus on kaitsta klientide isikuandmeid ja töödelda neid vastavuses õigusaktidega. Müüja
tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja

Eesti Vabariigi seadustega.
Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide
turvalisuse.
Müüja tagab, et sõltumata mistahes muudatustest on klientide isikuandmete seadusjärgne kaitse alati
tagatud.
Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimustega palume ühendust võtta
järgnevatel kontaktandmetel info@a-b.ee

Klient saab veebipoe kohta kaebusi esitada e-posti teel, aadressil info@a-b.ee

Kui kliendil ja veebipoel ei õnnestu vaidluses kokkuleppele jõuda, võib klient pöörduda tarbijavaidluste
komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjon on pädev lahendama kliendi ja veebipoe vahel sõlmitud
lepingust tulenevaid vaidlusi. Tarbijavaidluste komisjon lahendab vaidlused kliendi jaoks tasuta.
Klient võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidluste organite poole. Infot selle kohta saab
veebilehelt http://www.consumer.ee/.

Müügitingimused
Tasuta kohaletoimetamine üle maailma

Kõikidele tellimustele üle 300 EUR

Lihtne tagastamine 14 päevaga

14 päeva raha tagasi garantii

Rahvusvaheline garantii

Pakutakse kasutusriigis

100% Turvaline makse

PayPal / MasterCard / Visa